Sen Anlat Karadeniz Çekim Hataları (Sesli Anlatım)


YasDel
YasDel

Abone Ol Destek Ol diğer videolara göz atabilirsiniz bu video kötülemek amacıyla yapılmadı izlediğiniz ve görüş bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. 👏👏👏

Vor 7 Monate
tahir kaleli tv
tahir kaleli tv

L

Vor 6 Monate
Mustafa Duman
Mustafa Duman

Yasin DELİBAŞOĞLU ve

Vor 7 Monate
Mustafa Duman
Mustafa Duman

Yasin DELİBAŞOĞLU ve

Vor 7 Monate
Mustafa Duman
Mustafa Duman

Yasin DELİBAŞOĞLU 0

Vor 7 Monate
Vefa Hesenova
Vefa Hesenova

Allah Allah sizde hemen her weyin inceliyine kadar vardiniz ne yapmaliydilar her kes bikir gercek olmadigini

Vor 8 Tage
Abbas Qafarov
Abbas Qafarov

Beyen miyorsan kendin yapda görelim Yoook ya bana bi şey gizemli kalıyor Ne biliyormusun?? Şu hataları izletince eline ne geçdi??😡😡 ÇOOOOX MERAK EDİYRIM😠😈👿👿😾😾😾😼😼

Vor 16 Tage
KARDEŞLER TV
KARDEŞLER TV

her filde bir hata olur. o zaman sen kusursuz bir film cek sen anlat Karadeniz i ailece seviyoruzo filmin hatasını yorumlamaszan sevinirim

Vor 18 Tage
Eğlence time
Eğlence time

Salak sen ya sanane milletin hatasından ayrıca orada öykü demiyor kulaklarına bir şey doldu sanırım

Vor 20 Tage
Aylin Yikilmaz
Aylin Yikilmaz

Öykü demedi ,, e gı dur " dedi

Vor 21 Tag
ANAR Hesenov
ANAR Hesenov

Hec kim kafaya takmaz siz uzatmayin lapda gozel cekimlerdo

Vor 27 Tage
Sherife Mehmedova
Sherife Mehmedova

😘😘😘😘

Vor 29 Tage
demir aga
demir aga

Lan dizi bu sığır sana kim ne destek olsun mal değneyi

Vor Monat
Şenay Topçu
Şenay Topçu

Hiç seyretmiyorum filmde adam elin karısını alıyor adı aşk oluyor midem bulandı iğrenç karadenizliye yakışmadı

Vor Monat
Şenay Topçu
Şenay Topçu

Ha bir kere seyrettim

Vor Monat
Adem Adem
Adem Adem

Hatasi bile kabul yaa cok guzel dizi♥

Vor Monat
PATATES
PATATES

Yav sanki kamerayı görmesek kamerayla çekildiğini bilmiyok

Vor Monat
Ekber Seyitli
Ekber Seyitli

Bence irem ulasi sevmeli cunki kendi sevgilisi cook amma cok buyuk ulas duruken yani ulasla cok yakisiyolar

Vor Monat
Ekber Seyitli
Ekber Seyitli

Kendi sevgilisiyle yakismiyolar

Vor Monat
Hatice Dikmen
Hatice Dikmen

Öykü dur demiyor egı dur diyor

Vor Monat
Osman.arda20 Akgun
Osman.arda20 Akgun

ah. ah. nefes

Vor Monat
Zeynep Keskin
Zeynep Keskin

Öykü derler bizede köstermeyi akıl etseydin

Vor 2 Monate
Duygu yilmaz
Duygu yilmaz

Onların emeklerine saygı

Vor 2 Monate
Aleyna Erdoğdu
Aleyna Erdoğdu

Ne olursa olsun

Vor 2 Monate
AYŞENUR SEL
AYŞENUR SEL

1:19 nefesin arkasındaki aynaya dikkat nefesin arkası dönük ama onun yüzü gözüküyor

Vor 2 Monate
Kevser Baydemir
Kevser Baydemir

E gii diyo orda

Vor 2 Monate
Ümmügülsüm Ayvaci
Ümmügülsüm Ayvaci

saniyenin o sahnede Öykü diye bağırdığı yerde öykü değil karadeniz şivesine özgü bir kelime olan "egi" kelimesini kullanıyor.

Vor 2 Monate
Sıdıka Havle Erdogan
Sıdıka Havle Erdogan

Onlarda insan yani

Vor 2 Monate
Solmaz YILDIZ
Solmaz YILDIZ

Egı dur diyor

Vor 2 Monate
Tursunay Pasa
Tursunay Pasa

Diziyi kotulemek için bahane ariyorlar

Vor 2 Monate
Kadir Candemir
Kadir Candemir

Vallahi pes rahat bırakın şu diziyi Niye çekememezlik yapiyosunuz

Vor 2 Monate
Rabia İpek
Rabia İpek

Sırf diziyi izlemesinler diye elinizden geleni yapıyorsunuz sizene izlemicekseniz izlemeyin allah allah ben çok güzel buluyorum çok da beğeniyorum

Vor 2 Monate
NefTah fan
NefTah fan

Yani ne yapsanız da asla amacınıza ulasamayacaksınız cunki biz sen anlat karadenizi hep zirveye tasıyacagız asla inmeyecek bir anlayın bunu

Vor 2 Monate
Betul Gunduzhev
Betul Gunduzhev

Yalan değilse beyenirim

Vor 2 Monate
Berat Soylu
Berat Soylu

Kaglan

Vor 2 Monate
Pervin Salikova
Pervin Salikova

Men Azerbaycandan yaziram.serial o qeder tesir edicidir ki,xetalar goze carpmir.baxmirdim.vaxtim olmurdu.amma tetilde izledim.cox xosuma geldi.davamli baxacam.

Vor 2 Monate
aynur letifli
aynur letifli

o elbise kuru ya islak diyorsunuzya ... ne yapmali butun diziyi islak halde cekerek hastami olsun beki siradaki dizide senmi onun yerine cekile bilecekmisin nefes olacakmisin..... .....

Vor 2 Monate
aynur letifli
aynur letifli

o elbise kuru ya islak diyorsunuzya ... ne yapmali butun diziyi islak halde cekerek hastami olsun beki siradaki dizide senmi onun yerine cekile bilecekmisin nefes olacakmisin..... .....

Vor 2 Monate
EZGİZEM ÖZKARA AKDOĞAN FAN
EZGİZEM ÖZKARA AKDOĞAN  FAN

Olacak tabiki Bu Diziye Verilen emek 💙💙💙

Vor 3 Monate
Suzanna Memmedova
Suzanna Memmedova

Ya bu dizi harika lütfem böyle şeyler etmeyin.Yinede dizi harika.kusur aramayın.Diziyi izkerken biz onları görmüyoruz.

Vor 4 Monate
Mevlüt Kerme
Mevlüt Kerme

Sırf prim için gereksiz ve küçük hataları derleyip video yapmışsın. Yazık

Vor 4 Monate
mihrimah
mihrimah

💗💗

Vor 4 Monate
Sevinc.
Sevinc.

Mence bu normal biz zaten ele welere fikir vermirik siz neden buna abartir bilmem en gozel biz fikir vermirik sizde gostermeyin ya

Vor 4 Monate
Edanur Uslu
Edanur Uslu

👍👍

Vor 4 Monate
Elanur Usta
Elanur Usta

Abi tahirle Yiğit denizdeyken Tahir Yiğit'i kucağında taşıyor ama Yiğit Montun içinde değil ama videon harika

Vor 4 Monate
pamuk pamuk
pamuk pamuk

Sen anlat karadeniz canimsin

Vor 4 Monate
pamuk pamuk
pamuk pamuk

Biz bu hatalari nasil gormedik?

Vor 4 Monate
Ali Kılıç
Ali Kılıç

biz malız

Vor 24 Tage
EĞLENCENİN SIRRI: OYUN
EĞLENCENİN SIRRI: OYUN

eygı diyo öykü değil

Vor 5 Monate
Kemal Mulla
Kemal Mulla

Vor 5 Monate
Semra Guler
Semra Guler

Korkunç

Vor 5 Monate
Asiye Kaleli
Asiye Kaleli

Ya 1. de e gı dur diyo yeter

Vor 5 Monate
İsmail Batur
İsmail Batur

oha

Vor 5 Monate
Ebrar Dogu
Ebrar Dogu

1:19 nefesin arkası dönük aynaya bakin

Vor 5 Monate
gürkan İpek
gürkan İpek

Naber tahir abi ben baran

Vor 5 Monate
a. aliyeffa
a. aliyeffa

Karşilikli abune olalimmi?

Vor 5 Monate
Figen Karatas
Figen Karatas

Cok guzel dizi aile ce severek izliyoz hepsi birbirinden guzel

Vor 5 Monate
Bahytgul Rahmanova
Bahytgul Rahmanova

O kadar da fark edilmiyor zor bulmak icin yani öyle şeyleri

Vor 5 Monate
Fatma Dila Altındağ
Fatma Dila Altındağ

Kamera gösterdiğiniz kısımda nefesini aynada görüntüsü farklı

Vor 5 Monate
Koçali Muqimov
Koçali Muqimov

Filim deyilmi har filimda hata olabilir

Vor 5 Monate
brk nymn
brk nymn

Hayırdır öykü demiyor egi diyo

Vor 5 Monate
Gulnar Humbetova
Gulnar Humbetova

Orada saniye hanim oyku diye cagirmiyo "e giiz" dursana soyluyor bence bir bakin tekrar

Vor 5 Monate
Mehmet Güzel
Mehmet Güzel

Dizi sonuçta hatalar olabilir bence bu filmi yönetmek ve çekmek çok büyük bir başarı böyle küçük hatalar olabilir

Vor 5 Monate
NEHİR 4545
NEHİR 4545

Ellerine saglik ÇOK guzel olmus...

Vor 5 Monate
ELİF NUR TV
ELİF NUR TV

*00:50** oyku demiyor egi diyor egi kardanizlilerde kız demek*

Vor 5 Monate
Mehrinaz Atayeva
Mehrinaz Atayeva

Orda saniye hanim "oyku dur" demiyo."e gı dur"diyo. Digerleride olsun o kadar basladigi gunden zirvede olan bir dizi

Vor 5 Monate
Firuza Rahmetjanowa
Firuza Rahmetjanowa

Ya size ne ya oturun diziyi izleyin hatalaryya ne isiniz varki

Vor 5 Monate
YasDel
YasDel

Firuza Rahmetjanowa kötü bir amaçla hazırlanmadı bu video sadece bilgilendirme amaçlı

Vor 5 Monate
KİNG JhoN
KİNG JhoN

Ne öyküsü la mal e gı diyo gerizekalı sg bisi bildigi yok mq justin biber kılıklı

Vor 6 Monate
Pernaz Ismayilzade
Pernaz Ismayilzade

Bow weylerdi onlar.

Vor 6 Monate
Fazilet Yıldız
Fazilet Yıldız

Orada oyku demiyo egi diyo

Vor 6 Monate
Ayxan Şükürov
Ayxan Şükürov

Öykü demedi kardeşim. E qı dur diyor

Vor 6 Monate
Rahme Kasıkcı
Rahme Kasıkcı

Bis sen annat karadedis si cok sefiyorum ☺☺

Vor 6 Monate
gulbenur Basri
gulbenur Basri

Biz diziyi sevdigimiz icin hatalari gormuyoruz diziyi sen ceksen hatasizmi cekersin fitneci millet orda islak mi dursun hasta mi olsun nekadarda dusuncesizsin

Vor 6 Monate
Merve Akıllı
Merve Akıllı

Obonelikten çıkıyorum. Sanane. Yazım hataları. Varsa

Vor 6 Monate
Nilay Huseynova
Nilay Huseynova

Siktir git lan reytingi rekor kıran dizide ufak hatalarını takiyon?

Vor 6 Monate
mehdi eminoğlu
mehdi eminoğlu

Boş laf

Vor 6 Monate
mehdi eminoğlu
mehdi eminoğlu

Kardeş sen kafanı böyle şeylere yorma. Türkiyede bu diziyi izleyen herkes zaten gerçek olmadığını biliyor. Kurmaca bişey. Sinema filmi değil bu yaptıkları. Çekim hatasıda olacak tabi. Ki olsa ne olacak olmasa ne olacak. Biraz youtıbeden para kazanacaksın diye beynini zorlamana gerek yok. O kadar akıllsın kendin yap sıfır hata bir film birde seninkini görelim

Vor 6 Monate
Elvin Quliyev
Elvin Quliyev

Bəncə çok güzel dizi hər zaman küçük hatalar olur biz o küçük hatalarıda seviyoruz😍💖bunlar hepsi kıskançlıqdan yapuyolar❤

Vor 6 Monate
NEFES
NEFES

Reyting rekorlari kiran diziden kucucu ayrintilarimi ariylrsunuz yaziklar olsu

Vor 6 Monate
Ekber Seyitli
Ekber Seyitli

Napalim yanii

Vor Monat
Ekber Seyitli
Ekber Seyitli

Yani bunun anliycağin yazikla hic bir ilgisi yook

Vor Monat
Ekber Seyitli
Ekber Seyitli

Yazik derken bunun neresi yazik sadece hatirlatiyoruz tmm sizde yoruluyorsunuz amma ustunuzu degistirmeyin bizde hata bulmayalim

Vor Monat
Merziyye Isgenderova
Merziyye Isgenderova

kardewim filime gore islak kalmayacaklarki yazik gunah deyilmi o soukda sen islak dura bilirsinmi

Vor 6 Monate
Mehmet Güzel
Mehmet Güzel

Bencede 👍

Vor 5 Monate
Mehmet Ceylan
Mehmet Ceylan

Onlar filimleri mola vererek oynuyolar ve ozamanda elbiselerini temizliyolar

Vor 6 Monate
MSP sarexx
MSP sarexx

Yaa of sizde varya dizi guzel mi guzel Abi prim yapiyorsunuz

Vor 6 Monate
Çağatay Yavuz
Çağatay Yavuz

Diziyi kötülemeye çalışmayın başaramazsınız reyting rekoru kıran bir dizi

Vor 6 Monate
Yasemin Celik
Yasemin Celik

Olabilir n meraklisiniz cekim hatalarini ortaya cikarmaya normaldir yani n var bunda

Vor 6 Monate
Aga Ahmedov
Aga Ahmedov

El aleme maskara olacuk...😆😅😅

Vor 6 Monate
Aleyna Akın
Aleyna Akın

Öykü duuur demiyor ki orada ee gııı duuuurrr diyor haklıysam +1

Vor 6 Monate
nefes tahir
nefes tahir

Öykü demiyo hatta mercanın anneside ayni kelimeyi soyluyo bazen

Vor 6 Monate
Hello my Friends
Hello my Friends

Öykü demiyor egı diyor

Vor 6 Monate
FEYZA KILIÇ
FEYZA KILIÇ

0.38 öykü demiyo.karadeniizde kız a egi denir.orada egi diyor.

Vor 6 Monate
Uğur Böceği
Uğur Böceği

Yav He he

Vor 6 Monate
Esma Nisanci
Esma Nisanci

İlkindeki sahne hangi bölümde

Vor 6 Monate
Deniz 2
Deniz 2

1-egi dur diyor yani egi kız anlamına yani karadenizde öyle

Vor 7 Monate
Okurkuş Birisi
Okurkuş Birisi

Öykü demiyor egı diyor Karadeniz’e özgü bir söz

Vor 7 Monate
Oyun Sandalı
Oyun Sandalı

0:54 e gı diyo orda öykü demiyo mal

Vor 7 Monate
SİYAH BEYAZ HAYALLER
SİYAH BEYAZ HAYALLER

Kusursuz bir dizi sen çek izleyelim bakalım çekebiliyormusun

Vor 7 Monate
Mehmet Güzel
Mehmet Güzel

Aynen 😂😂😂😂

Vor 5 Monate
Aybüke'nin Kitaplığı
Aybüke'nin Kitaplığı

numarayı arayan varmı ??

Vor 7 Monate
Zeynep Sude Yılmaz
Zeynep Sude Yılmaz

Arkadaşlar çok korkunç bir hata gördüm :1.49 sahnede nefesin arkasında yüz var

Vor 7 Monate
FİKİRİMCE FİKİRİMCE
FİKİRİMCE FİKİRİMCE

Bir oyku demiyor dikkatle dinlerseniz e qiii diyor dikkatli dinleyin diziyi elestirmeyin tammmi

Vor 7 Monate
Esad2z
Esad2z

e gı dur diyo öykü falan dediği yok

Vor 7 Monate
ULAŞ TUNA ASTEPE DELİSİ
ULAŞ TUNA ASTEPE DELİSİ

İlk hatada öykü dur değil değişik bir şekilde egı dur diyor

Vor 7 Monate
mutlu tv
mutlu tv

Filmi kötülüyorsunuz siz bir filim yapında görelim

Vor 7 Monate
slime channel
slime channel

0:32 daha yeni mi farkettiniz .

Vor 7 Monate
eldar Eldarli
eldar Eldarli

Allah vedati vursun o şiddet goetermese kino finala getmeyecek

Vor 7 Monate
Ceybun yagiz
Ceybun yagiz

bularin isi gucu yoxdu vallah kino o qeder maraqlidiki adam ancaq aktyorlara baxir sehv goze gorunmur sehv olanda nolar o boyda kinoda bidene sehv tapiblar cox boy is gorubler ela kino canli cekilib gozduyuruk hacan cersenbe geler kinoya baxariq gedin ozuvuze senet tapin camaatin eseblerin korlamiyin

Vor 7 Monate
Gunay Ekberova
Gunay Ekberova

Sekısler

Vor 5 Monate
Gunay Ekberova
Gunay Ekberova

Ceybun yagiz sekısler

Vor 5 Monate
Asiye Nefes
Asiye Nefes

neyden pırım yapıcanızı şaşırdınız artık ne yapsın ıslak ıslak mı çeksin

Vor 7 Monate
Berat Mert
Berat Mert

ergb htyk

Vor 7 Monate
Sen Anlat Karadeniz Fan
Sen Anlat Karadeniz Fan

Biz bu diziyi seviyoruz görmezdende geliriz(arkandayız sen anlat kara deniz)

Vor 7 Monate

Nächstes Video